de reis van Amsterdam - Washington - Nashville

10 juni 2019 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vlucht van Amsterdam naar Washington is snel en soepel verlopen. Duurde uiteindelijk 7,5 uur. Goede service aan boord.
In Washington lang moeten wachten en de vlucht had uiteindelijk ook nog 1,5 uur vertraging...Bleh!
Terwijl ik dit schrijf staan we te wachten (taxiën) om te mogen vertrekken naar Nashville. Het is 19.00u (maandag 10 juni) lokale tijd (1.00u Nederlandse tijd). We zijn allemaal al van 5.00u (maandag 10 juni) Nederlandse tijd wakker, dus zijn doodmoe. Bijna 24 uur... Als we uiteindelijk in het hotel zijn zullen we zeker al meer dan 24 uur onderweg zijn.

Het vliegtuig is nog eens 20 minuten later opgestegen. Na het ophalen van de koffers, de huurauto gehaald. Een grote Amerikaanse SUV, Ford Explorer :-)
Navigatie aan en op weg naar het hotel. Dat maar 16 minuten rijden was, maar echt heel vreemd. Alles is anders dan in Europa. De wegen, de borden, de auto's, de gebouwen. Ik vind het GE-WEL-DIG! Rond 20.30u lokale tijd kwamen we dus in het hotel. Dit geval het Best Western Hotel naar Opryland in Nashville (hier is het nog 1 uur vroeger dan in Washington)
Na het inchecken in een ruime, nette kamer zijn we snel nog ergens gaan eten. Aan de overkant van het hotel ligt Logans. Veel, vet en heerlijk! Begin langzaam te begrijpen waarom zoveel mensen hier veel te zwaar zijn. Haha.
We lagen om 23.00u (6.00u Nederlandse tijd) dan eindelijk in bed! Ik denk dat ik binnen 2 minuten weg was.

Nu hebben we net ontbijt gehad en gaan zo naar downtown Nashville. Vandaag ook naar het Johnny Cash museum. Ik ben zo blij als een klein kind! Alles is geweldig tot nu toe.

1. Vera:
    11 juni 2019
    Fijn dat jullie er zijn 😍
  2. Addie Op den Kamp:
    11 juni 2019
    Fijn, en nou lekker genieten😘
  3. Jaak:
    14 juni 2019
    Kan mij levendigvoorstellen hoe jullei het ervaren daar ik dit uit ervaring tik hahaha'

Groetjes Jaaki