downtown Nashville en het Johnny Cash museum

11 juni 2019 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Rond half 11 's middags vertrokken naar het centrum van Nashville. Ongeveer 20 minuten rijden vanaf het hotel. Met navigatie makkelijk te vinden. Parkeergarage was ook snel gevonden. Kosten: $25,- voor 5 uur, maar dat weegt niet op tegen de kosten van een hotel nog dichter bij het centrum. 5 minuten lopen stonden we op Broadway, Nashville. In heel veel van de honky tonk bars speelde een band, al vanaf half 12. Erg leuk! Zij verdienen hun geld met de fooien van de klanten. We zijn eerst de straat op en neer gelopen, bij een aantal winkels (souvenir en Boots-shops) naar binnen geweest en bij een aantal bars buiten naar de muziek geluisterd. Bij Kid Rock's Honky Tonk bar speelde een band die ongeveer dezelfde nummers speelde als wij met Gazoline doen, en ze hadden ook een zangeres. Hier hebben we wat gedronken.
Daarna naar het Johnny Cash museum. Kaartjes had ik thuis al geboekt, maar dat bleek niet nodig. Het museum is mooi, modern en verteld het hele verhaal van Johnny Cash. En eindigt uiteraard in een museumshop. Ook klein, maar fijn. Je kunt in het museum een foto laten maken waar je samen met Cash opstaat. Je kunt kiezen uit verschillende achtergronden. Dit kon ik niet laten en heb er eentje laten maken.
Na het museum zijn we gaan eten bij een bar met een singer-songwriter die voor de live muziek zorgde. Het was een Mexicaans getint restaurant, genaamd "Cerveza Jack's" Muziek en eten waren goed.

Na het eten zijn we met de auto naar Opry Mills Mall gereden. Dit is een groot winkelcentrum 5 minuten van ons hotel, naast The Grand Ole Opry. Hier zijn outlet winkels van bekende merken en een foodcorner. Na een aantal uren rondhangen zijn we helemaal rond geweest.
Rond 20.30u waren we terug in het hotel. Zometeen slapen en morgen weer vroeg op ;)

1. Linda Austen:
    12 juni 2019
    Leuk om te volgen!! Geniet van jullie avontuur!😘(speciaal vr Dennis n adler op de foto zie ik??🤣)
  2. Carla:
    Sjiek Nina, geniet maar lekker samen ! 🎶🎷🎺🎸🍿🍔
  3. Yvonne de Rooij:
    Heerlijk schat ..leuke foto's 😍
  4. Yvonne de Rooij:
    Mooi schat ...prachtige foto's 🥰 met Johnny 😉
  5. Tonny Kuijer- Crauwels:
    12 juni 2019
    Leuk om te zien hoe ze er van genieten!